just a dream

همين جوري



 


I was thinkin about her, thinkin about me.
Thinkin about us, what we gonna be?
Open my eyes, yeah; it was only just a dream.
So I travel back, down that road.
Who she come back? No one knows.
I realize, yeah, it was only just a dream.

I was at the top and I was like I’m at the basement.
Number one spot and now she found her a replacement.
I swear now I can't take it, knowing somebody's got my baby.
And now you ain't around, baby I can't think.
Shoulda put it down. Shoulda got that ring.
Cuz I can still feel it in the air.
See her pretty face run my fingers through her hair.

My lover, my life. My shorty, my wife.
She left me, I'm tired.
Cuz I knew that it just ain't right.

I was thinkin about her, thinkin about me.
Thinkin about us, what we gonna be?
Open my eyes, yeah; it was only just a dream.
So I travel back, down that road.
Who she come back? No one knows.
I realize, yeah, it was only just a dream.

When I be ridin man I swear I see her face at every turn.
Tryin to get my usher over, I can let it burn.
And I just hope she notice she the only one I yearn for.
Oh I miss her when will I learn?

Didn't give her all my love, I guess now I got my payback.
Now I'm in the club thinkin all about my baby.

Hey, she was so easy to love. But wait, I guess that love wasn't enough.

I'm goin through it every time that I'm alone.
And now i'm missin, wishin she'd pick up the phone.
But she made a decision that she wanted to move one.
Cuz I was wrong.

And I was thinkin about her, thinkin about me.
Thinkin about us, what we gonna be?
Open my eyes, yeah; it was only just a dream.
So I travel back, down that road.
Who she come back? No one knows.
I realize, yeah, it was only just a dream.

If you ever loved somebody put your hands up.
If you ever loved somebody put your hands up.
And now they're gone and you wish you could give them everything.
I said, if you ever loved somebody put your hands up.
If you ever loved somebody put your hands up.
And now they're gone and you wish you could give them everything.

I was thinkin about her, thinkin about me.

Thinkin about us, what we gonna be?

Open my eyes, yeah; it was only just a dream.

So I travel back, down that road.
Who she come back? No one knows.
I realize, yeah, it was only just a dream.

And I was thinkin about her, thinkin about me.
Thinkin about us, what we gonna be?
Open my eyes, yeah; it was only just a dream.
So I travel back, down that road.
Who she come back? No one knows.
I realize, yeah, it was only just a dream

آهنگ "فقط یه رویا بود" از نلی

من داشتم راجع به اون فکر میکردم, راجع به خودم
راجع به خودمون , آخرش چی میشه؟!
چشمامو باز کردم. آره: اون یه رویا بود
پس من به عقب سفر کردم, اول اون جاده
اون با کی برمیگرده؟ هیشکی نمیدونه!
من فهمیدم, آره, اون فقط یه رویا بود!

من در اوج بودم اما طوری بودم که انگار زیرزمینم (زیره زمین نه ها!!! زیرزمین!)
بهترین اسپات لایت (معادل نداره غر نزن!) و حالا اون جایگزین خودشو پیدا کرده
من الان قسم میخورم, نمیتونم تحملش کنم, میدونم الان یکی با عزیز من دوسته! (بی.اف اشه)
و حالا عزیزم تو این اطراف نیستی, عزیزم من نمیتونم فکر کنم!
باید بذارمش زمین؟ باید اون حلقه رو بردارم؟
چون هنوز میتونم رو آسمونا احساسش کنم
صورت خوشگل اونو ببینم که انگشتام داخل موهاش میرن


معشوق من, زندگی من. عزیز من , زن من (http://how-are-you.mihanblog.com/public/public/rte/images_new/smiles/31.gif ههووووق حالم بهم خورد!)
منو ول کرد , من خستم
چون من میدونم که این درست نیست



من داشتم راجع به اون فکر میکردم, راجع به خودم
راجع به خودمون , آخرش چی میشه؟!
چشمامو باز کردم. آره: اون یه رویا بود
پس من به عقب سفر کردم, اول اون جاده
اون با کی برمیگرده؟ هیشکی نمیدونه!
من فهمیدم, آره, اون فقط یه رویا بود!

وقتی من مرد سواره بشم (؟؟؟!!! یعنی چی؟!) قسم مسخورم صورتشو هر دفعه ببینم
؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
فقط امیدوارم بدونه اون تنها کسیه که من بهش اهمیت میدم
وای دلم براش تنگ شده!!!! من کی درس میگیرم؟ (کی یاد میگیرم؟)


من همه ی عشقمو به اون ندادم, فکر کنم حالا دارم تقاسمو دارم پس میدم
حالا من توی کلاب نشستم و دارم همش راجع به عزیزم فکر میکنم
خیلی راحت میشد عاشق اون شد, هی فکر کنم عشق کافی نبود

هر وقت که تنهام دارم تحملش میکنم
و حالا دلتنگم, آرزو میکنم گوشیشو برداره
اما اون تصمیمشو گرفت که میخواد یه حرکتی بکنه
چون من اشتباه میکردم


من داشتم راجع به اون فکر میکردم, راجع به خودم
راجع به خودمون , آخرش چی میشه؟!
چشمامو باز کردم. آره: اون یه رویا بود
پس من به عقب سفر کردم, اول اون جاده
اون با کی برمیگرده؟ هیشکی نمیدونه!
من فهمیدم, آره, اون فقط یه رویا بود!

اگه تاحالا عاشق کسی بودی دستتو ببر بالا
اگه تاحالا عاشق کسی بودی دستتو ببر بالا
اگه اونا حالا رفتن و تو آرزو میکنی میتونستی همه چیز بهشون بدی
من گفتم اگه تاحالا عاشق کسی بودی دستتو ببر بالا
اگه اونا حالا رفتن و تو آرزو میکنی میتونستی همه چیز بهشون بدی

من داشتم راجع به اون فکر میکردم, راجع به خودم
راجع به خودمون , آخرش چی میشه؟!
چشمامو باز کردم. آره: اون یه رویا بود
پس من به عقب سفر کردم, اول اون جاده
اون با کی برمیگرده؟ هیشکی نمیدونه!
من فهمیدم, آره, اون فقط یه رویا بود!

من داشتم راجع به اون فکر میکردم, راجع به خودم
راجع به خودمون , آخرش چی میشه؟!
چشمامو باز کردم. آره: اون یه رویا بود
پس من به عقب سفر کردم, اول اون جاده
اون با کی برمیگرده؟ هیشکی نمیدونه!
من فهمیدم, آره, اون فقط یه رویا بود!


اینم لینک دانلودشه!!! خیلی قشنگه!    
اینجارو کلیک کن تا دانلود شه!

 



نظرات شما عزیزان:

mahdi
ساعت15:06---10 بهمن 1391
...........##############
.......................######
.......................######
........................######
.........................######
...........................######
..................##############
......................##############

......... #####................#####
...... ########............########
.. ###########........###########
..#############.....#############
##############....##############
###############..##############
.###############.##############
...############################
.....##########################
........#######################
..............###################
...................################
.........................############
..............................#########
......................................#####
.............................................###
...................................................#
....................#####..........#####
........................####......####
............................###...###
...............................##..##
.................................####
..................................####
...................................####
.....................................####
.......................................####
وب خیلی قشنگی داری خوشحال میشم منو لینک کنی


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





تاريخ سه شنبه 10 بهمن 1391برچسب:,سـاعت 14:59 نويسنده -@-@h
яima